Kryptovaluta-ticker:
news fra Berlingske

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

Thursday at 08:59
6 Visninger
0 Kommentarer
Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.

Læs hele artiklen hos kilden.

Var dette nyttigt?
Del:

Kommentarer (0)

Vennligst logg inn for å skrive en kommentar

Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!