To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.
Læs hele artiklen hos kilden.
To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!