Efter fredsavtalet mellan USA och Iran kan Sverige komma att delta i en internationell insats i Hormuzsundet. Beskedet kommer från försvarsminister Pål Jonson och väcker frågor om vilken roll Sverige ska spela i Mellanöstern efter att kriget avslutats. I samband med Natos försvarsministermöte i Bryssel fick Pål Jonson frågor om...
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!