Crypto Ticker:
news from inyheter.no

Regjeringen vil kutte byråkrati for næringslivet

Mathias Kaastad Magnus
7 hours ago
1 Views
0 Comments

Regjeringen legger frem en ny strategi for å redusere byråkrati og rapporteringskrav for næringslivet de neste årene. Strategien gjelder for perioden 2026 til 2029 og skal gjøre kommunikasjonen mellom bedrifter og myndigheter enklere og mer digital, ifølge regjeringen. – Norske bedrifter skal møte mindre byråkrati. Derfor øker vi nå...

Read the full article at the source.

Was this helpful?
Share:

Comments (0)

Please login to post a comment

No comments yet. Be the first to comment!