Oslosenteret, mest kjent som tidligere statsminister Kjell Magne Bondeviks fredssenter på beste vestkant, er i ferd med å gjenoppstå. Vårt Land har tatt en grundig kikk på hvordan det skal finansieres, all den tid staten har strupet pengekranen. Svaret er at senteret skal gjenreises med betydelig økonomisk støtte fra Muslim World League –...
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!