Ro-stunt på Stortinget: – Ro i salen! Det var like etter voteringen over viktige saker som PST-kritikk av regjeringen og ny stortingslønn at stortingspresident Masud Gharahkhani tok initiativ til en støttemarkering for det norske fotballandslaget. – Vi i presidentskapet har tenkt at vi skal sende en hilsen til...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!