Regjeringen vil utrede et mulig forbud mot at flyktninger flytter fra kommunen de først ble bosatt i. Bakgrunnen er det regjeringen omtaler som uønsket sekundærflytting, der mange flyktninger flytter til enkelte områder på Østlandet etter den første bosettingen. Ifølge Aftenposten har nærmere 70 prosent av flyktningene som ble bosatt i...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!