Microsofts Marcus Ash bekrefter at Windows, etter flere tiår, ikke bare får en kjappere høyreklikk-meny, men at man kan gjøre den til sin egen. Høyreklikkmenyen blir kjappere… Hvem hadde trodd det for 12 måneder siden? Vi tror ikke så veldig mange hadde trodd mye av det selskapet nå gjør, som tydelig er seriøse med å gjøre...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!