Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.
Read the full article at the source.
Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!