Schibsteds nye annonsemodell får abonnenter til å si takk og farvel. Flere lesere reagerer kraftig på at konsernet nå krever ekstra betaling fra dem som ikke vil gi ut sine persondata, skriver NRK. Endringen gjelder blant annet VG og Aftenposten. Fra 27. mai må abonnenter enten samtykke til at data brukes til persontilpassede annonser,...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!