Marius Borg Høiby anker ikke fengslingskjennelsen fra Oslo tingrett. Det betyr at han blir sittende i varetekt frem til 13. juli, melder Aftenposten. Tingretten mener det fortsatt er nødvendig å holde Høiby fengslet. Retten mener det er fare for at han vil oppsøke den såkalte Frogner-kvinnen og begå nye voldshandlinger mot...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!