Nær én av tre nordmenn mener monarkiet bør avskaffes når kong Harald ikke lenger er konge, viser en ny Norstat-måling gjort for NRK. Samtidig svarer 64 prosent at de støtter dagens monarki. Det er en økning fra rekordlave 60 prosent i februar, men fortsatt blant de laveste nivåene Norstat har målt for NRK. Note: There is a poll...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!