Kryptovalutaticker:
news från inyheter.no

1 av 3 vil avskaffe monarkiet etter kong Harald

Mathias Kaastad Magnus
May 26, 2026 at 19:07
61 Visningar
0 Kommentarer

Nær én av tre nordmenn mener monarkiet bør avskaffes når kong Harald ikke lenger er konge, viser en ny Norstat-måling gjort for NRK. Samtidig svarer 64 prosent at de støtter dagens monarki. Det er en økning fra rekordlave 60 prosent i februar, men fortsatt blant de laveste nivåene Norstat har målt for NRK. Note: There is a poll...

Läs hela artikeln hos källan.

Var detta hjälpsamt?
Dela:

Kommentarer (0)

Vänligen logga in för att publicera en kommentar

Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!