Kryptovaluta-ticker:
news fra inyheter.no

1 av 3 vil avskaffe monarkiet etter kong Harald

Mathias Kaastad Magnus
May 26, 2026 at 19:07
59 Visninger
0 Kommentarer

Nær én av tre nordmenn mener monarkiet bør avskaffes når kong Harald ikke lenger er konge, viser en ny Norstat-måling gjort for NRK. Samtidig svarer 64 prosent at de støtter dagens monarki. Det er en økning fra rekordlave 60 prosent i februar, men fortsatt blant de laveste nivåene Norstat har målt for NRK. Note: There is a poll...

Les hele artikkelen hos kilden.

Var dette nyttig?
Del:

Kommentarer (0)

Vennligst logg inn for å skrive en kommentar

Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!