Crypto Ticker:
news from inyheter.no

1 av 3 vil avskaffe monarkiet etter kong Harald

Mathias Kaastad Magnus
May 26, 2026 at 19:07
55 Views
0 Comments

Nær én av tre nordmenn mener monarkiet bør avskaffes når kong Harald ikke lenger er konge, viser en ny Norstat-måling gjort for NRK. Samtidig svarer 64 prosent at de støtter dagens monarki. Det er en økning fra rekordlave 60 prosent i februar, men fortsatt blant de laveste nivåene Norstat har målt for NRK. Note: There is a poll...

Read the full article at the source.

Was this helpful?
Share:

Comments (0)

Please login to post a comment

No comments yet. Be the first to comment!