PORSGRUNN: Det har vært hærverk på biler hos en bilforretning på Vallermyrene i natt. Det opplyser politiet Sør-Øst. Det skal være bilforretningen selv som sendte melding til politiet.Per nå er det minst to biler er skadet. På den ene av dem hadde noen knust en rute. Minst en bil til hadde tydelig skader etter at vandaler har vært på...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!