Nye amerikanske angrep mot Iran – Iran fikk en mulighet til å overholde våpenhvileavtalen, men valgte ikke å gjøre det, skriver den amerikanske sentralkommandoen (Centcom) i en melding på X. De viser til Irans aggresjon mot kommersiell skipsfart i Hormuzstredet etter at et tankskip lørdag ble truffet av et...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!