Nye amerikanske angrep mot Iran – Iran fikk en mulighet til å overholde våpenhvileavtalen, men valgte ikke å gjøre det, skriver den amerikanske sentralkommandoen (Centcom) i en melding på X. De viser til Irans aggresjon mot kommersiell skipsfart i Hormuzstredet etter at et tankskip lørdag ble truffet av et...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!