Crypto Ticker:
news from Nettavisen

Nye amerikanske angrep mot Iran

NTB
6 hours ago
1 Views
0 Comments

Nye amerikanske angrep mot Iran – Iran fikk en mulighet til å overholde våpenhvileavtalen, men valgte ikke å gjøre det, skriver den amerikanske sentralkommandoen (Centcom) i en melding på X. De viser til Irans aggresjon mot kommersiell skipsfart i Hormuzstredet etter at et tankskip lørdag ble truffet av et...

Read the full article at the source.

Was this helpful?
Share:

Comments (0)

Please login to post a comment

No comments yet. Be the first to comment!