USA gjennomførte sent fredag kveld norske tid luftangrep mot iranske mål etter at Iran angrep et sivilt lasteskip i Hormuzstredet med angrepsdroner. Det opplyser USAs militære sentralkommando (CENTCOM) i en uttalelse publisert på X kort tid før midnatt norsk tid. Ifølge CENTCOM var angrepene et direkte svar på det amerikanske...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!