Den amerikanske sentralkommandoen rapporterer at de har utført angrep mot noen mål i Iran, og navngir dem som «lagringssteder for missiler og droner» samt «kystradaranlegg». Den iranske revolusjonsgarden melder at de har svart på angrepene ved å angripe amerikanske militære mål i regionen. USA iverksatte angrep mot Iran fredag...
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!