Den amerikanske sentralkommandoen rapporterer at de har utført angrep mot noen mål i Iran, og navngir dem som «lagringssteder for missiler og droner» samt «kystradaranlegg». Den iranske revolusjonsgarden melder at de har svart på angrepene ved å angripe amerikanske militære mål i regionen. USA iverksatte angrep mot Iran fredag...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!