WHISKYKRÖNIKA • Det har gått 30 år sedan jag på allvar började uppskatta en god single malt. För mig är god liktydig med rökig men snabbkursen nedan fungerar även för dig som klarar dig utan aromen av eldad torv i tumlaren. Några av er kan säkert betydligt mer än jag om ämnet, medan andra kanske kan vara betjänta av en duvning i...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!