Kryptovaluta-ticker:
sysadmin fra Version2

Supersygehus hjemsøgt af alvorlig it-fejl: »Vi fik jo lovning på, at det her nærmest aldrig skulle kunne ske igen«

Louise Olifent
Friday at 03:00
2 Visninger
0 Kommentarer

For anden gang på en måned fejlede personalets overfaldsalarmer på psykiatrisk afdeling i Aalborg. Denne gang gik alt i sort, og medarbejderne går utrygge på arbejde. Leverandøren kan ikke garantere, at systemet bliver stabilt.

Les hele artikkelen hos kilden.

Var dette nyttig?
Del:

Kommentarer (0)

Vennligst logg inn for å skrive en kommentar

Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!