Vi havde engang noget (andet) der hed "Teknologirådet", de nedsatte en arbejdsgruppe for at se på det der "Open Source" der blev snakket så meget om.Arbejdsgruppen bestod af fire kompetente mennesker og efter at have tygget på opgaven nåede de frem til at:Ved skift fra Microsoft til StarOffice/OpenOffice er der umiddelbare beparelser at hente...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!