Person kastet tåregass inn i buss Politiet i Sør-Vest ble natt til lørdag varslet om at noen hadde kastet noe inn på en buss i Mariero i Stavanger. – Dette medførte at passasjerer begynte å hoste, opplyser politiet. De mistenker at det var CS-gass som ble kastet inn på bussen. – CS-gass fungerer som en sterkt...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!