SALT på Langkaia i Oslo stenges grunnet bekymring rundt brannsikkerhet og rømningsforhold, opplyser Plan- og bygningsetaten i Oslo. – Jeg er bekymret for sikkerheten til både ansatte og besøkende på SALT. Derfor ser vi ingen annen mulighet enn å stenge stedet umiddelbart, sier etatsdirektør Vera Houck, ifølge Avisa Oslo. Fredag 26. juni...
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!