TV 2 oppfylte alle kravene som kommersiell allmennkringkaster i 2025. Dermed får kanalen maksimal kompensasjon fra staten: 150 millioner kroner i statsstøtte. Det går frem av Medietilsynets årlige tilsynsrapport. – Gjennom å oppfylle samfunnsoppdraget som følger av avtalen med staten, bidrar TV 2 til å nå de mediepolitiske målene...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!