Tidligere denne måneden rapporterte vi at «8 GB RAM er dessverre tilbake». Denne uken har vært brutal for forbrukerne med prisoppgang på mange Apple-produkter og XBOX. På mange måter ser de nå ut til å måtte subsidiere den enorme utbyggingen av datasentre og AI, samtidig som strømprisene stiger i en rekke land. Fra 32GB-anbefaling...
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!