For anden gang på en måned fejlede personalets overfaldsalarmer på psykiatrisk afdeling i Aalborg. Denne gang gik alt i sort, og medarbejderne går utrygge på arbejde. Leverandøren kan ikke garantere, at systemet bliver stabilt.
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!