For anden gang på en måned fejlede personalets overfaldsalarmer på psykiatrisk afdeling i Aalborg. Denne gang gik alt i sort, og medarbejderne går utrygge på arbejde. Leverandøren kan ikke garantere, at systemet bliver stabilt.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!