Står det til nogle politikere og borgere, skal partierne have op til fem procent af stemmerne, før de må komme i Folketinget. Men det vil kun forstærke utilfredsheden med demokratiet. RÆSONS KOMMENTARSERIE er udenfor betalingsmuren – den kan læses af alle. Det er muligt takket være vores abonnenter: RÆSON er totalt uafhængigt og...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!