Den bittra eftersmaken efter matchen mot Nederländerna hänger sig kvar. Trots det fylls Stockholms uteserveringar av hängivna fans långt innan avspark i matchen mot Japan. ”Det kan ju bli den sista”, säger John Zäther.
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!