Den bittra eftersmaken efter matchen mot Nederländerna hänger sig kvar. Trots det fylls Stockholms uteserveringar av hängivna fans långt innan avspark i matchen mot Japan. ”Det kan ju bli den sista”, säger John Zäther.
Læs hele artiklen hos kilden.
Den bittra eftersmaken efter matchen mot Nederländerna hänger sig kvar. Trots det fylls Stockholms uteserveringar av hängivna fans långt innan avspark i matchen mot Japan. ”Det kan ju bli den sista”, säger John Zäther.
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!