Den bittra eftersmaken efter matchen mot Nederländerna hänger sig kvar. Trots det fylls Stockholms uteserveringar av hängivna fans långt innan avspark i matchen mot Japan. ”Det kan ju bli den sista”, säger John Zäther.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!