Når Støre sier at han er «urolig», er det verdt å spørre om hva han egentlig er urolig for. Er han urolig for at folk ytrer seg fritt, eller er han urolig for at folk ytrer seg fritt mot Arbeiderpartiet?
Les hele artikkelen hos kilden.
Når Støre sier at han er «urolig», er det verdt å spørre om hva han egentlig er urolig for. Er han urolig for at folk ytrer seg fritt, eller er han urolig for at folk ytrer seg fritt mot Arbeiderpartiet?
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!