To menn som har sittet varetektsfengslet i fire uker i Bergen etter pågripelse av Politiets sikkerhetstjeneste (PST) er løslatt, ifølge Bergens Tidende. De to er fortsatt siktet for terrorstøtte til Hamas, men blir ikke holdt videre i varetekt. – De blir ikke begjært fengslet videre, da vi ikke mener det er fare for bevisforspillelse,...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!