To menn som har sittet varetektsfengslet i fire uker i Bergen etter pågripelse av Politiets sikkerhetstjeneste (PST) er løslatt, ifølge Bergens Tidende. De to er fortsatt siktet for terrorstøtte til Hamas, men blir ikke holdt videre i varetekt. – De blir ikke begjært fengslet videre, da vi ikke mener det er fare for bevisforspillelse,...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!