Kryptovalutaticker:
news från Berlingske

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

6 hours ago
3 Visningar
0 Kommentarer
Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.

Läs hela artikeln hos källan.

Var detta hjälpsamt?
Dela:

Kommentarer (0)

Vänligen logga in för att publicera en kommentar

Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!