Kryptovaluta-ticker:
news fra Berlingske

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

6 hours ago
5 Visninger
0 Kommentarer
Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.

Les hele artikkelen hos kilden.

Var dette nyttig?
Del:

Kommentarer (0)

Vennligst logg inn for å skrive en kommentar

Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!