To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.
Read the full article at the source.
To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!