Crypto Ticker:
news from Berlingske

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

4 hours ago
1 Views
0 Comments
Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten.

Read the full article at the source.

Was this helpful?
Share:

Comments (0)

Please login to post a comment

No comments yet. Be the first to comment!