Marius Borg Høiby anker ikke fengslingskjennelsen fra Oslo tingrett. Det betyr at han blir sittende i varetekt frem til 13. juli, melder Aftenposten. Tingretten mener det fortsatt er nødvendig å holde Høiby fengslet. Retten mener det er fare for at han vil oppsøke den såkalte Frogner-kvinnen og begå nye voldshandlinger mot...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!