Kryptovalutaticker:
news från inyheter.no

Regjeringen vil kutte byråkrati for næringslivet

Mathias Kaastad Magnus
7 hours ago
2 Visningar
0 Kommentarer

Regjeringen legger frem en ny strategi for å redusere byråkrati og rapporteringskrav for næringslivet de neste årene. Strategien gjelder for perioden 2026 til 2029 og skal gjøre kommunikasjonen mellom bedrifter og myndigheter enklere og mer digital, ifølge regjeringen. – Norske bedrifter skal møte mindre byråkrati. Derfor øker vi nå...

Läs hela artikeln hos källan.

Var detta hjälpsamt?
Dela:

Kommentarer (0)

Vänligen logga in för att publicera en kommentar

Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!