Kryptovaluta-ticker:
news fra inyheter.no

Regjeringen vil kutte byråkrati for næringslivet

Mathias Kaastad Magnus
Tuesday at 20:22
6 Visninger
0 Kommentarer

Regjeringen legger frem en ny strategi for å redusere byråkrati og rapporteringskrav for næringslivet de neste årene. Strategien gjelder for perioden 2026 til 2029 og skal gjøre kommunikasjonen mellom bedrifter og myndigheter enklere og mer digital, ifølge regjeringen. – Norske bedrifter skal møte mindre byråkrati. Derfor øker vi nå...

Les hele artikkelen hos kilden.

Var dette nyttig?
Del:

Kommentarer (0)

Vennligst logg inn for å skrive en kommentar

Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!