Regjeringen legger frem en ny strategi for å redusere byråkrati og rapporteringskrav for næringslivet de neste årene. Strategien gjelder for perioden 2026 til 2029 og skal gjøre kommunikasjonen mellom bedrifter og myndigheter enklere og mer digital, ifølge regjeringen. – Norske bedrifter skal møte mindre byråkrati. Derfor øker vi nå...
Læs hele artiklen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!