En følelsesladet Starmer kjempet med tårene da han holdt sin avskjedstale utenfor statsministerboligen i Downing Street mandag. – Jeg vet at spørsmålet partiet mitt stiller nå er om jeg er den rette til å lede oss inn i neste valg. Jeg aksepterer svaret med fatning. Derfor vil jeg trekke meg som leder for Labour-partiet, sa...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!