Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.
Les hele artikkelen hos kilden.
Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!