Dette er et leserinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Av Kristina Win Har du levd i en drøm? Et lite, trygt, høytillits-samfunn av hardtarbeidende nordmenn med oljeformue som ga alle velferd. Nå rakner det fullstendig. Ikke fordi det mangler penger eller ressurser – men fordi...
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!