Dette er et leserinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens meninger. Av Kristina Win Har du levd i en drøm? Et lite, trygt, høytillits-samfunn av hardtarbeidende nordmenn med oljeformue som ga alle velferd. Nå rakner det fullstendig. Ikke fordi det mangler penger eller ressurser – men fordi...
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!