Birgitta Ohlsson har återvänt till politiken. Hon anklagar Ebba Busch för att svartmåla feminismen som ett ”könskrig” – och pekar ut KD som motståndare. ”Konservativa har varit emot de flesta reformer som gäller kvinnors frigörelse.”
Les hele artikkelen hos kilden.
Kommentarer (0)
Ingen kommentarer ennå. Bli den første til å kommentere!