Politiet var racister, det britiske kongehus var racister, du og jeg var racister. Et drab i Storbritannien sætter et dirrende spørgsmålstegn ved en æra, der nu måske er slut, skriver Birgitte Borup i nyhedsbrevet »For Tiden«.
Läs hela artikeln hos källan.
Kommentarer (0)
Inga kommentarer ännu. Bli först med att kommentera!