Politiet var racister, det britiske kongehus var racister, du og jeg var racister. Et drab i Storbritannien sætter et dirrende spørgsmålstegn ved en æra, der nu måske er slut, skriver Birgitte Borup i nyhedsbrevet »For Tiden«.
Read the full article at the source.
Comments (0)
No comments yet. Be the first to comment!